Wysyłka i płatności - noktowizor.com.pl

Fotopułapka, noktowizja, termowizja - noc zmieniamy w dzień.
Specjalistyczny sklep z urządzeniami noktowizyjnymi i termowizyjnymi (fotopułapka, noktowizja, pastorały). Noktowizja i termowizja dla myśliwych, strzelców oraz turystów. W ofercie również fotopułapki. Zapewniamy serwis - naprawy.

Noktowizja, termowizja i fotopułapki dla Ciebie.


PŁATNOŚCI I WYSYŁKA:


za pobraniem - zapłacisz przy odbiorze kurierowi, listonoszowi lub w 
urzędzie pocztowym. Wybierając formę płatności za pobraniem możesz 
również zdecydować się na dostawę przesyłką kurierską. Zapłacisz 
kurierowi przy odbiorze paczki.
przelew zwykły – polega na zleceniu przelewu w twoim banku lub 
urzędzie pocztowym na podany w e-mailu numer rachunku w wysokości 
wartości zamówienia.
Dotpay (karta kredytowa) - to wygodna, bezpieczna forma płatności w 
Internecie kartą kredytową Visa, MasterCard, American Express, JCB, 
Diners Club, Maestro i Visa Electron; oraz szybkim przelewem z 
większości polskich banków.
zakup ratalny - W naszym sklepie możliwy jest zakup towarów w 
systemie ratalnym Lukas Banku. Minimalna kwota kredytu to 500zł. 
Jeśli jesteś zdecydowany na zakup ratalny wybierz raty Lukas jako 
sposób płatności.
Koszt wysyłki za pośrednictwem kuriera GLS lub Poczty Polskiej wynosi:
17 zł za pobraniem,
12 zł przy przedpłacie.
Koszt przesyłki może być wyższy przy produktach wielkogabarytowych
Towary o łącznej wartości od 299zł wysyłane są na koszt Kolba.pl 
(dotyczy zamówień realizowanych na terenie Polski)
Formy dostawy i czas realizacji: 
Towary zamówione w sklepie internetowym www.kolba.pl dostarczamy 
na teren całej Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera GLS. 
Na czas, po jakim zamówione produkty trafiają do rąk osoby 
zamawiającej, składa się czas realizacji zamówienia oraz czas, jaki jest 
potrzebny Poczcie Polskiej / kurierowi na dostarczenie przesyłki pod 
wskazany przez Kupującego adres, przy czym uwzględniane są tu tylko 
dni robocze.
termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia w kolba.pl + 
czas dostawy
Paczki pakujemy tak szybko jak to tylko możliwe, abyś jak najszybciej 
otrzymał upragnione produkty.
Średni czas dostawy to jeden-dwa dni robocze do większości miejsc w 
Polsce (do małych i bardzo oddalonych miejscowościach czasami 
dwa–trzy dni robocze).
  1. za pobraniem - zapłacisz przy odbiorze kurierowi, listonoszowi lub w urzędzie pocztowym. Wybierając formę płatności za pobraniem możesz również zdecydować się na dostawę przesyłką kurierską. Zapłacisz kurierowi przy odbiorze paczki.    
  2. PayU (płatności internetowe) - usługa polega na pełnej integracji procesu płatności w sklepie internetowym z systemem bankowym. Podczas finalizowania zakupu wszystkie dane przelewu są wypełniane automatycznie. Dzięki temu kupujący nie musi ręcznie wprowadzać kwoty ani numeru zamówienia, numeru rachunku, nazwy sklepu ani innych danych niezbędnych do poprawnego wykonania wpłaty.
  3. zakup ratalny - W naszym sklepie możliwy jest zakup towarów w systemie ratalnym Santander Consumer Finanse S.A.. Minimalna kwota kredytu to 500zł. Jeśli jesteś zdecydowany na zakup ratalny - wybierz raty w Santander Consumer Finanse S.A. jako sposób płatności.

Koszt wysyłki za pośrednictwem kuriera GLS wynosi:

  • 15 zł za pobraniem lub po przedpłacie

Koszt przesyłki może być wyższy przy produktach wielkogabarytowych

Towary o łącznej wartości od 299zł oraz po wpłacie na konto, wysyłane są na koszt firmy Izukof.pl (dotyczy zamówień realizowanych na terenie Polski)

Formy dostawy i czas realizacji

Towary zamówione w sklepie internetowym www.noktowizor.pl dostarczamy na teren całej Polski za pośrednictwem kuriera GLS. Na czas, po jakim zamówione produkty trafiają do rąk osoby zamawiającej, składa się czas realizacji zamówienia oraz czas, jaki jest potrzebny kurierowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Kupującego adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.

termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia w noktowizor.pl + czas dostawy

Paczki pakujemy tak szybko jak to tylko możliwe, abyś jak najszybciej otrzymał upragnione produkty. Średni czas dostawy to jeden-dwa dni robocze do większości miejsc w Polsce (do małych i bardzo oddalonych miejscowościach czasami dwa–trzy dni robocze).


Śledzenie paczek:

Numer przesyłki zostaje automatycznie przesłany po nadaniu na adres email klienta.

Możliwe jest śledzenie paczek wysłanych za pośrednictwem kuriera GLS. W tym celu należy wejść na poniższą stronę, gdzie należy podać numer swojej przesyłki.

http://www.gls-poland.com/online/paketstatus.php3

 

Informacje praktyczne

 

1. Co zrobić żeby paczka dotarła bez problemów?

a) podaj szczegółowy, poprawny adres, pod którym w ciągu dnia przebywa osoba uprawniona do odbioru paczki - np. do pracy

b) miejsce doręczenia powinno być dostępne dla busów, którymi są dowożone paczki

drogi dostępne tylko dla samochodów terenowych, zamknięte ośrodki czy osiedla mogą skutecznie uniemożliwić doręczenie. Jeśli kurier nie będzie mógł dojechać, może poprosić o podjechanie lub wyjście do drogi.

c) podaj aktualny numer telefonu – najlepiej komórkowego, pod którym będziesz dostępny

d) w przypadku paczki za pobraniem, przygotuj odliczoną sumę pieniędzy.

 

2. Gdzie jest moja paczka?

Numer paczki otrzymasz od nadawcy – użyj jednego z poniższych kanałów informacyjnych:

a. internet: GLS Track & Trace

b. telefon stacjonarny - 804 262 262

c. telefon komórkowy - 46 814 82 20

 

3. Doręczanie paczek

a) zasadą jest że kurier dokłada wszelkich starań żeby doręczyć paczki osobiście do Twoich rąk

b) kurier nie powinien wchodzić do mieszkania, pomieszczeń prywatnych ze względów szeroko rozumianego bezpieczeństwa. Paczkę odbieramy „w drzwiach”.

c) w przypadku Twojej nieobecności:

w skrzynce pocztowej lub drzwiach powinno znaleźć się awizo. Widoczny tam numer TrackID umożliwia uzyskanie informacji na stronie GLS - GLS Track & Trace

paczka może zostać pozostawiona u sąsiada. Musi to być jednak zawsze poprzedzone telefonem kuriera i Twoją zgodą

paczka bez usług dodatkowych (np. pobranie) może zostać doręczona do punktu Parcel Shop znajdującym się w pobliżu adresu dostawy, skąd będziesz mógł ją odebrać osobiście (szczegóły znajdziesz na awizo)

po 2 bezskutecznych próbach doręczenia paczka trafi do filii GLS, gdzie będzie oczekiwała na odbiór przez 10 dni roboczych. Po tym terminie zostanie zwrócona do nadawcy. Istnieje możliwość doręczenia paczki po raz trzeciwymaga to jednak skontaktowania się z nadawcą, aby zainicjował w GLS trzecią próbę dostawy.

 

4. Pora doręczenia

a) wysłana przez nadawcę paczka będzie doręczana w kolejnym dniu roboczym lub w sobotę, jeśli nadawca skorzystał z takiej opcji

b) jeśli nie została wykupiona usługa dodatkowa 10:00-Service lub 12:00-Service pora doręczenia zależy od trasy, którą musi obrać kurier, aby dostarczyć wszystkie paczki danego dnia. Oznacza to, że kurier może pojawić się u Ciebie w różnych godzinach – niestety najczęściej nie ma możliwości wyboru pory doręczenia. Jednak kurier dołoży wszelkich starań, by spełnić Twoje oczekiwania w tym zakresie.

 

5. Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem?

Z reguły kurier kontaktuje się z odbiorcami paczek przed ich doręczeniem, jednak nie ma takiego obowiązku.


6. Chcę sprawdzić zawartość paczki

a) jest to możliwe po potwierdzeniu przyjęcia podpisem na skanerze kuriera

b) kurier nie może wydać paczki, ani pozwolić na jej otwarcie przed podpisem i ew. uregulowaniem pobrania.

c) kurier na żądanie spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji.

 

7. Jeśli paczka jest uszkodzona

a) zależnie od poziomu uszkodzenia podejmij decyzję o przyjęciu lub odmowie przyjęcia paczki

b) spisz niezwłocznie z kurierem Protokół Szkody

c) poinformuj nadawcę o powstałej szkodzie.


8. Czy mogę zmienić adres doręczenia po wysyłce?

a) zmiana adresu dostawy jest możliwa, należy wykonać ją przez biuro nadawcy. Nadawca wyśle odpowiednie zlecenie do GLS.

b) zmiana adresu może spowodować opóźnienie w dostawie od 1-2 dni roboczych.